Online üzlet kell? Ez a 4 választásod van!

Tudtad, hogy 4 választásod van cégvezetőként, ha kiépítenéd az online marketinged?

Tisztában vagy vele, milyen előnyei vannak a jól felépített online marketingnek, azonban magadnak valamiért még nem tudod működtetni?

Ebben a blogbejegyzésben összefoglaljuk a lehetőségeidet!

Látod, hogy másoknak jól működik, érted, hogy neked is nyitnod kellene az új világ felé, csakhogy…

Talán már próbáltad, de nem hozott eredményeket. De az is lehet, hogy bele sem kezdtél, mert nem tudod, hogyan tedd. Sőt, egyelőre még azt sem látod, milyen lehetőségeid vannak, ha ki akarod építeni az online marketinget.

Nem vagy egyedül ezzel a nehézséggel! Meglepődnél, ha tudnád, milyen sok cégvezetőt érint. 

Rengetegen vannak, akik felépítettek egy nagyon jó vállalkozást, elképesztő eredményeket érnek el a hagyományos eszközökkel, ám az online világban való hatékony jelenlét valamiért nem tud megvalósulni.

Nézzük, milyen lehetőségeid vannak cégvezetőként, ha fel akarsz építeni egy erős onlinemarketing-rendszert!

1. opció: Saját magad tanulsz bele az online marketingbe 

Fő előny: 

Mindent átlátsz, megértesz, pontosan tudod, mit kell tenned, az irányítás abszolút a te kezedben van.

Hátrányok:

  • Hosszú ideig, akár évekig is eltart, mire jó online marketingessé képzed magad. Hiszen ez egy külön szakma. Ráadásul a tanulás soha nem ér véget. Ez a marketingterület is folyamatosan frissül, változik, ezzel pedig lépést kell tartani.
  • Pont ezért rengeteg idő- és pénzbefektetés. Mire igazán jól megtanulod, milliós nagyságrendű lesz az összkiadásod. A tanfolyamokba, képzésekbe fektetett időről már nem is beszélve, ami könnyen elveszi a fókuszt a vállalkozásodról, a cégvezetői teendőidről.
  • Sosem leszel igazán profi. Cégvezetőként ez csak egy része a feladataidnak. Kell foglalkoznod a stratégiával, a tervezéssel, a munkatársakkal, a fejlesztéssel, sorolhatnánk. A tapasztalat azt mutatja, hogy ezek mellett a marketingre már nem jut elég idő és figyelem.

Így nem lehet jövedelmező és eredményes rendszert építeni. Egyszerűen szétaprózódik a figyelmed, ami ráadásul extra stresszfaktor is.

2. opció: Felveszel egy marketinges alkalmazottat

Fő előny:

Lesz valaki a cégen belül, aki kézben tartja a marketinget. Lehet egy gyakornok, egy másodállású vagy egy főállású, esetleg egy pályakezdő alkalmazott. A lényeg, hogy lesz egy olyan embered, aki kontrollálja a vállalkozás ezen területét.

Hátrányok:

  • Idő- és pénzbefektetés, mire megtalálod a megfelelő embert. Te sem tudod pontosan, mik legyenek az elvárásaid, ezért könnyen előfordulhat, hogy ha felveszel valakit, utána rövid időn belül megválsz tőle, mert nem válik be. Kezdődik a folyamat elölről.
  • Nehéz profi marketingest alkalmazni, mert az ő havi fizetése alsó hangon is egy milliónál kezdődik. A legtöbb kisvállalkozás ezt nem tudja megfizetni. Illetve ezek a szakemberek gyakran nem is akarnak elköteleződni egy cég felé, mert nem látják benne a kihívást, és a saját vállalkozásukban több pénzt tudnak megkeresni.
  • Felvehetsz egy marketingasszisztenst, aki megfizethető ugyan, viszont „csak” egy végrehajtó, akinek kell az irányítás. Ő nem fog kreatívan gondolkodni, elkészíteni egy éves marketingtervet vagy felállítani egy komplett onlinemarketing-rendszert. Mellé biztosan kell egy vezető, egy stratéga, aki egyben tartja a folyamatokat és a teljes területet.
  • Dönthetsz úgy is, hogy felveszel egy tehetséges, lelkes munkatársat, akit majd te kiképeztetsz. Rászánod az időt és pénzt, elküldöd képzésekre, annak a reményében, hogy ő lesz a te saját, profi marketingesed.  Ennek köszönhetően lesz belőle egy nagyon jó szakember. Viszont… valószínűleg ő is hamar rájön arra, hogy jóval értékesebbé vált a megszerzett tudás miatt, mint amekkora fizetésben megállapodtatok az elején. Eljuthat oda, hogy ő is elkéri a havi egymilliót alaphangon, vagy egyszerűen elmegy a cégtől, és keres egy jövedelmezőbb pozíciót. Hiszen olyan tapasztalat lesz, amivel megteheti…

Ez még mindig nem az a helyzet, ahonnan te kerülsz ki győztesként a végén. De ne izgulj, hamarosan eljutunk oda is.

Előtte nézzük meg a harmadik lehetőséget.

3. opció: kiszervezed a feladatokat egy ügynökségnek

Fő előny:

Vannak olyan ügynökségek, akik egy tető alatt mindent megcsinálnak neked, legyen szó a rendszerről, a stratégiáról, a kivitelezésről… tényleg mindenről! 

Fordulhatsz egy-egy részterületre specializálódott ügynökségekhez is (pl.: hirdetéssel foglalkozó vagy kreatív ügynökség). A feladatok akkor is el lesznek végezve és profi munkát kapsz kézhez.

Hátrányok:

  • Az ügynökségek, akik minden részterületet készre csinálnak neked, hihetetlenül drágák. Szintén milliós nagyságrendről beszélünk. A komplex szolgáltatás megoldaná az online marketinges nehézségeidet, ám többnyire a kis cégek nem tudják ezt megfizetni.
  • A specializálódott ügynökségektől is kaphatsz profi munkát. Viszont ők egy-egy területre specializálódtak, így nem kapsz átfogó segítséget. Például egy hirdetésekkel foglalkozó szakember nem fogja rendbe tenni a folyamataidat, és azt sem mondja el, hogy az oldalad, ahová a hirdetésből mennek az emberek, nem fog jól konvertálni. Vagyis: hiába jó a hirdetés, ha a weboldal nincs rendben, nem lesz ott az eredmény.

A kiszervezéssel cégvezetőként megszabadulsz valamennyi munka terhétől, viszont az anyagiak még mindig nehézséget jelenthetnek.

Ezt tudva felmerül a kérdés: mi a leginkább kifizetődő megoldás?

4. opció: a hibrid megoldás 

A hibrid megoldás, ahol a szakértelem, a komplex megoldás összhangban működik a megfizethető munkaerővel. 

Igen, jól gondolod, ezzel foglalkozunk mi. 

Nézzük, hogyan működik: 

Több mint 10 éve vagyok online vállalkozó, és körülbelül ennyi ideje tanulom és gyakorlom az online marketinget. 

Ennyi idő alatt kialakítottam egy nagyon egyszerű, mégis elképesztően hatékony 4 lépéses online értékesítési rendszert. Ez a rendszer szinte minden típusú vállalkozás esetében nagyszerű eredményeket produkált eddig, és produkál a mai napig. 

Ezt a tudást beleépítettem a Saleslépcső nevű szoftverbe! 

Így több legyet is üthetsz egy csapásra: 

Fő előny(ök):

Minden, ami hiányzik az előző három opcióból, azokat kapod meg a hibrid megoldásnak köszönhetően.

  1. lépés: A Saleslépcsővel egy rendkívül egyszerű, bárki számára átlátható rendszert kapsz, amivel te is meg tudod alkotni az onlinemarketing-stratégiádat! Akkor is, ha eddig nem ezzel foglalkoztál.  
  1. lépés: Miután megvan a számodra is átlátható stratégia, dönthetsz úgy, hogy (1) felveszel egy munkatársat, aki üzemelteti, vagy (2) kiszervezed a feladatokat.

Már nem fogsz azokba a hátrányokba ütközni, amiket az előző pontokban megfogalmaztunk, hiszen a Saleslépcsővel lefektetted az alapokat, amikre bátran építkezhetsz. 

  1. lépés: Már működik az online marketinged. A kész rendszert átlátod és működteted. Ezen a ponton érezheted, hogy szeretnél egy még magasabb szintre lépni. Itt szoktuk javasolni, hogy háromhavonta beszélgessünk. Közösen átnézzük az eredményeidet, és összeállítunk egy tervet, amivel még tovább tud fejlődni a marketinggépezeted. Viszont ezen a ponton már lesz egy olyan alapod és egy olyan csapatod, aki ezt végre is tudja hajtani neked. 

Ne feledd! Az első lépés, hogy megértsd fő vonalakban, hogy mitől működik jól egy onlinemarketing-rendszer!

Kattints ide, és ismerd meg a Saleslépcsőt!

Pár napon belül már ott lehet a kezedben a saját, átlátható online marketing rendszered.

Egy tapasztalt online vállalkozó megmutatja:  Hogy épül fel egy weboldal, ami garantáltan tud eladni?

Kattints a megfelelő gombra, és megmutatom, hogyan lehet profi online értékesítő rendszered!

Még nincs weboldalad?

Mitől működik jól egy sikeres weboldal? Ha most szeretnél honlapot készíttetni, megmutatom, hogyan tervezd meg, hogy garantáltan hozza a vevőket.

Van honlapod, de nem hoz elég vevőt?

Nem hozza az eredményeket a honlapod? Kattints és megmutatom, mitől lesz pénztermelő egy weboldal! (Anélkül, hogy az áron, vagy a feltételeken változtatnál)

Működő cég - Akadozó marketinggépezettel?

Eleged van az online marketingből? Mutatok egy egyszerű, áttekinthető és kontrollálható weboldalt és rendszert. Amitől nem a munkád lesz több, hanem a bevételed.

Minden jog fenntartva 2021 © Easycomplex Kft.

Adatvédelem | Általános szerződési feltételek | Kapcsolat